Szkolny poradnik logopedyczny dla Rodziców
ROZSTRZYGNIĘCIE SZKOLNEGO KONKURSU LOGOPEDYCZNEGO
16 marca nastąpiło rozstrzygnięcie Szkolnego Konkursu Logopedycznego, adresowanego do wszystkich chętnych uczniów, uczestniczących w zajęciach logopedycznych. Celem konkursu było rozbudzenie językowej i plastycznej twórczości u dzieci. Nagrodzeni uczniowie otrzymali dyplomy oraz nagrody.
Wyniki konkursu:
1 miejsce – Dawid Ceglarz z kl. III c
2 miejsce – Jakub Górski z kl. II c
3 miejsce – Przemysław Szulc z kl. I b
Wyróżnienia zdobyli: Jakub Bugno z kl. I b, Jakub Sąsała z kl. I a, Kamil Pietrucha z kl. II b, Wiktoria Maciejewska z kl. Ia, Tymoteusz Adamek z kl. I c.
Dziękujemy za zaangażowanie i udział w konkursie. Gratulujemy wspaniałych efektów Waszej pracy. Zapraszamy do udziału w konkursie w następnym roku szkolnym.
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY
6 marca we wszystkich krajach Unii Europejskiej obchodzony jest Europejski Dzień Logopedy.
Z tej okazji w naszej szkole został zorganizowany Konkurs Logopedyczny przeznaczony dla wszystkich chętnych uczniów, uczęszczających na zajęcia logopedyczne. W ramach obchodów Europejskiego Dnia Logopedy można było obejrzeć okolicznościową wystawę, która została również zaprezentowana 10 marca podczas Dni Otwartych Szkoły. Rodzice oraz przyszli uczniowie mieli okazję również zwiedzić gabinet logopedyczny, w którym prezentowane były ciekawe pomoce logopedyczne, gry i zabawy logopedyczne, a rodzice mogli skorzystać z konsultacji z logopedą.
Informujemy, że na stronie internetowej szkoły znajduje się Poradnik Logopedyczny Dla Rodziców, który ma na celu rozpowszechnianie wiedzy logopedycznej oraz prezentowanie różnorodnych ćwiczeń dla dzieci do wykorzystania w warunkach domowych.
Anna Dyksik
JAK WSPIERAĆ ROZWÓJ PERCPECJI SŁUCHOWEJ U DZIECKA
LOGOPEDYCZNE WIERSZYKI I RYMOWANKI
ĆWICZENIA DO WYWOŁYWANIA GŁOSEK SZUMIĄCYCH
KIEDY NALEŻY UDAĆ SIĘ Z DZIECKIEM DO LOGOPEDY
WSKAZÓWKI LOGOPEDYCZNE DLA RODZICÓW
CO RODZICE I OPIEKUNOWIE POWINNI WIEDZIEĆ O ROZWOJU MOWY DZIECKA
JAK ZBUDOWANY JEST APARAT MOWY
ZABURZENIA MOWY U DZIECI W WIEKU SZKOLNYM